ჩვენი პორტფელი

ამ კომპანიებში სინერჯი კაპიტალი ქვეფონდების ფორმით ფლობს წილებს 20%-იდან 50%-მდე, სადაც შეჰყავს ინვესტორები და უზრდის კომპანიებს კაპიტალს. თითოეულ ქვეფონდში სინერჯი კაპიტალი საკუთრებაში იტოვებს მინიმუმ 20%-ს მუდმივად, რითიც კომპანიის განვითარებაზე ზრუნვის მოტივაციას და პასუხისმგებლობას გრძელვადიანად ინარჩუნებს.

ყველა კომპანიას სინერჯის მხრიდან გამოყოფილი ჰყავს განვითარების გუნდი, რომელიც ზრუნავს კომპანიის სტრატეგიულ და ორგანიზაციულ განვითარებაზე.

თითოეულ კომპანიაში შექმნილია სამეთვალყურეო საბჭო, რომელიც რეგულარულად თვიურად იკრიბება, ესწრებიან არსებული დამფუძნებლები და მენეჯმენტი, სინერჯის ინვესტორები და განვითარების გუნდი, ასევე სინერჯი კაპიტალის აქციონერი, როგორც დამოუკიდებელი წევრი. საბჭო განიხილავს კომპანიის შედეგებს, სამომავლო პროგნოზებს როგორც მენეჯმენტის მხრიდან, ასევე სინერჯის განვითარების გუნდის მხრიდან.

სინერჯი კაპიტალის პორტფელი

  • ყველა
  • საექსპორტო პოტენციალის წარმოებები
  • საცალო გაყიდვების ქსელები
  • ჰორეკა/მასპინძლობა და მომსახურება

ჩიკორი | ჩირის წარმოება

კომპანია მიზნად ისახავს საქართველოში მოყვანილი ხილისგან საუკეთესო ხარისხის საექსპორტო პროდუქტის შექმნას.დღეს უკვე აქვს 14 სახეობის პროდუქტი საქართველოს მასშტაბით ქსელებში გაშლილი და არის ლიდერი შეფუთული ჩირის ბაზარზე ადგილობრივ მწარმოებლებში.

ჩაიმანია ჩაის მაღაზიათა ქსელი

ჩაიმანია | ჩაის მაღაზიათა ქსელი

„ჩაიმანია“ 8 ობიექტში - მოლებსა და სავაჭრო ცენტრებში ყიდის უმაღლესი ხარისხის, მრავალფეროვან ჩაის ასორტიმენტს. მიზანია ჩაის გაცნობა და შეყვარება ადამიანებისთვის, რისთვისაც აქტიურად გააფართოებს განსხვავებული ტიპის გაყიდვების წერტილებს.

სახალხო აფთიაქი

სახალხო აფთიაქი | აფთიაქების ქსელი

ამჟამად აქვს 60-მდე საუბნო ტიპის აფთიაქი ქვეყნის მასშტაბით, ძირითადად რეგიონებში ძნელად მისადგომ ადგილებსა და საზღვრისპირა ტერიტორიებზე. შემდეგი ორი წლის განმავლობაში ინტენსიურად გააფართოებს ქსელს აუთვისებელ ტერიტორიებზე.

კიდ.კო პედიატრიული ქირურგიის ცენტრი

კიდ.კო | პედიატრიული ქირურგიის ცენტრი

კომპანიის მიზანია ბავშვების ქირურგიული სამედიცინო მომსახურება გახადოს მაქსიმალურად საიმედო, რისთვისაც მოიზიდა უმაღლესი კვალიფიკაციის ქირურგები. კლინიკაში არის 15 სასტუმროს ნომრის ტიპის “საწოლი” და შექმნილია ოჯახური სასიამოვნო გარემო.

8000 მოსავალი

8000 მოსავალი | ღვინის მაღაზიათა ქსელი

ღვინის მაღაზია-ბარი 3 ფილიალით, რომლის დანიშნულებაა, ქართველებში ღვინის სმის კულტურის განვითარება და კარგი ქართული ღვინის დაფასება- შეფასება. სამომავლოდ იგეგმება ქსელის განვითარება საზღვარგარეთ.

ჯი.ვინო |ორგანული ღვინის ბარი

ჯი.ვინოს ბარი მომხმარებლებს სთავაზობს ორგანულ ღვინოსა და არტიზანულ ქართულ სამზარეულოს. აქ წარმოდგენილია უნიკალური ღვინოები, რაც მეღვინეებთან გრძელვადიანი პარტნიორული ურთიერთობების დამსახურებაა. მიზანია ამ წარმატებული მოდელის ტირაჟირება როგორც საქართველოში, ისე საზღვარგარეთ.

ზომა ტანსაცმლის წარმოება

ზომა | ტანსაცმლის წარმოება

სპორტული და თავისუფალი სტილის ტანსაცმლის ბრენდი, უფრო მეტად განკუთვნილია მეამბოხე, თავისუფალი აზროვნების მქონე ახალგაზრდებისთვის. წარმოდგენილია ერთი მაღაზიით გალერეა თბილისში და ონლაინ მაღაზიით. დაგეგმილია საკუთარი ქსელის განვითარებას და ახალი კატეგორიების დამატებას.

კუ ბიკი | ხის სათამაშოების წარმოება

სერიულად აწარმოებს უსაფრთხო ხის სათამაშოებს, ადგილობრივი ნედლეულისგან და უსაფრთხო საღებავებისგან. ამ ეტაპზე იყიდება ქსელურ მაღაზიებში. მისი სტრატეგიაა აქტიურად დაუკავშიროს სათამაშოების ასორტიმენტი და მარკეტინგი ბავშვის განვითარებას, რაშიც ჩართულები იქნებიან ბაღები, პედიატრები და ბავშვთა ფსიქოლოგები.

მზეთამზე - გემოვანი

გემოვანი | პური ,,მზეთამზეს” მწარმოებელი კომპანია

„მზეთამზეს” პური მზადდება უძველესი ტექნოლოგიით - ქართული ხორბლის ფქვილითა და ბუნებრივი საფუარით, ქიმიური დანამატების გარეშე. გემოვანი ერთადერთი კომპანიაა, რომელიც აღნიშნული ტექნოლოგიით ინდუსტრიულად აწარმოებს პურს.

“ჩიკორი“ | ჩირის წარმოება

კომპანია მიზნად ისახავს საქართველოში მოყვანილი ხილისგან საუკეთესო ხარისხის საექსპორტო პროდუქტის შექმნას.დღეს უკვე აქვს 14 სახეობის პროდუქტი საქართველოს მასშტაბით ქსელებში გაშლილი და არის ლიდერი შეფუთული ჩირის ბაზარზე ადგილობრივ მწარმოებლებში.

ზომა ტანსაცმლის წარმოება

ზომა | ტანსაცმლის წარმოება

სპორტული და თავისუფალი სტილის ტანსაცმლის ბრენდი, უფრო მეტად განკუთვნილია მეამბოხე, თავისუფალი აზროვნების მქონე ახალგაზრდებისთვის. წარმოდგენილია ერთი მაღაზიით გალერეა თბილისში და ონლაინ მაღაზიით. დაგეგმილია საკუთარი ქსელის განვითარებას და ახალი კატეგორიების დამატებას.

კუ ბიკი | ხის სათამაშოების წარმოება

სერიულად აწარმოებს უსაფრთხო ხის სათამაშოებს, ადგილობრივი ნედლეულისგან და უსაფრთხო საღებავებისგან. ამ ეტაპზე იყიდება ქსელურ მაღაზიებში. მისი სტრატეგიაა აქტიურად დაუკავშიროს სათამაშოების ასორტიმენტი და მარკეტინგი ბავშვის განვითარებას, რაშიც ჩართულები იქნებიან ბაღები, პედიატრები და ბავშვთა ფსიქოლოგები.

მზეთამზე - გემოვანი

გემოვანი | პური ,,მზეთამზეს” მწარმოებელი კომპანია

„მზეთამზეს” პური მზადდება უძველესი ტექნოლოგიით - ქართული ხორბლის ფქვილითა და ბუნებრივი საფუარით, ქიმიური დანამატების გარეშე. გემოვანი ერთადერთი კომპანიაა, რომელიც აღნიშნული ტექნოლოგიით ინდუსტრიულად აწარმოებს პურს.

სახალხო აფთიაქი

სახალხო აფთიაქი | აფთიაქების ქსელი

ამჟამად აქვს 60-მდე საუბნო ტიპის აფთიაქი ქვეყნის მასშტაბით, ძირითადად რეგიონებში ძნელად მისადგომ ადგილებსა და საზღვრისპირა ტერიტორიებზე. შემდეგი ორი წლის განმავლობაში ინტენსიურად გააფართოებს ქსელს აუთვისებელ ტერიტორიებზე.

ჩაიმანია ჩაის მაღაზიათა ქსელი

ჩაიმანია | ჩაის მაღაზიათა ქსელი

„ჩაიმანია“ 8 ობიექტში - მოლებსა და სავაჭრო ცენტრებში ყიდის უმაღლესი ხარისხის, მრავალფეროვან ჩაის ასორტიმენტს. მიზანია ჩაის გაცნობა და შეყვარება ადამიანებისთვის, რისთვისაც აქტიურად გააფართოებს განსხვავებული ტიპის გაყიდვების წერტილებს.

კიდ.კო პედიატრიული ქირურგიის ცენტრი

კიდ.კო | პედიატრიული ქირურგიის ცენტრი

კომპანიის მიზანია ბავშვების ქირურგიული სამედიცინო მომსახურება გახადოს მაქსიმალურად საიმედო, რისთვისაც მოიზიდა უმაღლესი კვალიფიკაციის ქირურგები. კლინიკაში არის 15 სასტუმროს ნომრის ტიპის “საწოლი” და შექმნილია ოჯახური სასიამოვნო გარემო.

8000 მოსავალი

8000 მოსავალი | ღვინის მაღაზიათა ქსელი

ღვინის მაღაზია-ბარი 3 ფილიალით, რომლის დანიშნულებაა, ქართველებში ღვინის სმის კულტურის განვითარება და კარგი ქართული ღვინის დაფასება- შეფასება. სამომავლოდ იგეგმება ქსელის განვითარება საზღვარგარეთ.

ჯი.ვინო | ორგანული ღვინის ბარი

ჯი.ვინოს ბარი მომხმარებლებს სთავაზობს ორგანულ ღვინოსა და არტიზანულ ქართულ სამზარეულოს. აქ წარმოდგენილია უნიკალური ღვინოები, რაც მეღვინეებთან გრძელვადიანი პარტნიორული ურთიერთობების დამსახურებაა. მიზანია ამ წარმატებული მოდელის ტირაჟირება როგორც საქართველოში, ისე საზღვარგარეთ.